Gestió del manteniment de les instal·lacions del Consell General d'Andorra

Gestió del manteniment de les instal·lacions del Consell General d'Andorra

Gestió del manteniment de les instal·lacions del Consell General d'Andorra

L’activitat de la gestió del manteniment dels edificis del conjunt del MI Consell general, inclou la gestió i el seguiment de:

  • Telefonia,
  • Seguretat,
  • Xarxes + dades,
  • Servidors + programació + microinformàtica + equipaments usuaris.
  • Multiserveis, adaptat al compliment de les normatives.

Les operacions de multiservei, abasten el control de totes les tasques realitzades, tant pel que fa la definició com al seguiment de petites reparacions com ara la xarxa de pluvials, les cobertes, les adaptacions dels espais de consellers en funció dels grups parlamentaris, la reparació de desperfectes puntuals, etc.

Es realitza també la redacció dels diferents plecs de manteniment per assegurar el funcionament de l’edifici, o la seva adaptació i modernització, i la seva adaptació a la normativa.

Ubicació

Andorra La Vella

Client

Govern d'Andorra
Facilities management

Galeria

Feu clic per ampliar la imatge
Gestió del manteniment de les instal·lacions del Consell General d'AndorraGestió del manteniment de les instal·lacions del Consell General d'Andorra
Tens un projecte? Explica'ns el teu cas t'assesorarem:

Per telèfon +376 800 250 o per correu electrònic info@gespro.ad

Contacte